L'Associació d'Apartaments Turístics organitza un nou curs d'Atenció al client rus amb la col·laboració del Patronat Municipal de Turisme de Calafell

Després de l’interès obtingut pels cursos d’Atenció al Client Rus celebrats l'any passat, l’Associació d'Apartaments Turístics Costa Daurada juntament amb Mar Integral Solutions SL i amb la col·laboració del Patronat Municipal de Turisme de Calafell, han organitzat un nou curs de nivell bàsic al municipi de Calafell per a tots els associats i que també està obert a la resta d’empreses del sector interessades. 

L'objectiu d'aquesta formació és oferir al professional del sector turístic la capacitat d’atendre a clients russos, aportant-li els coneixements necessaris d’aquest idioma per desenvolupar-se en situacions quotidianes.

El curs està previst per als dies 21, 23, 28 i 30 de gener i 4, 6, 11 i 13 de febrer de 16 a 19.30 hores. Amb una durada de 30 hores té un cost de 150 euros més IVA, encara que es tracta d'una formació bonificable al cent per cent per la Fundació Tripartita. 

Els temes que es tractaran i estudiaran en el temari són una introducció a la pronunicació del rus, la presentació i un diàleg bàsic, números i diàlegs de servei turístic, explicació de localitat geogràfica i com arribar a un lloc, horaris, transport públic i llocs d'interès turístic, diàlegs sobre menjar i serveis gastronòmics, i altres temes que puguin interessar als alumnes.

Aquest mes de gener s'ha obert el període d'inscripció per comptar amb el nombre mínim d'assistents per poder realitzar-lo. Els interessats poden inscriure's fins el 14 de gener a l'Associació d'Apartaments Turístics de la Costa Daurada: at@tinet.cat

A més, l'Associació celebrarà els mesos de gener i febrer al matí la tercera edició del curs d'Atenció al client rus a Vila-seca, a les instal·lacions del PCT de Turisme i Oci on ja se'n van celebrar dues l'últim trimestre de 2012.