La III jornada de promoció turística 'Publicity'11', el 24 de novembre a Cambrils amb el lema 'Temps difícils, solucions creatives'

La tercera edició del Publicity, que tindrà lloc el 24 de novembre a l’Hotel TRYP Port de Cambrils, té com a objectiu oferir als assistents eines pràctiques i creatives per afrontar la situació econòmica global, a través de l’experiència de tots els participants. En aquest sentit
i d’acord amb el lema de la jornada, l'organització li ha donat el tomb al format concentrant les sessions en taules rodones enlloc de conferències plenàries; d’aquesta manera, es manté el nombre d’experts que participen en la jornada i la qualitat dels continguts però es requereix menys temps als assistents.

En aquest marc, Publicity’11 té confirmada la participació de reconeguts noms del món del Turisme i la Publicitat. Renan Rubert, senior Partnerships Manager de Tripadvisor; Assumpció Huertas, professora de Publicitat i Relacions Públiques de la URV, Gonzalo Moreno, community manager de Minube; Jaume Gené, professor de Màrqueting de la URV; Saül Gordillo, periodista; Aitor Jiménez, cap de comunicació i gestor d’esdeveniments
esportius de 8Media (Octagon); Trina Milán, social media consultant de l’agència Elogia; Joan Morales, director de la revista Descobrir Catalunya; Joan Baigol, gerent de Turisme de Lleida; Joaquín Miranda, director gerent de la Sociedad Mixta de Turismo de Gijón; Jesús Blanco, director gerent de Zaragoza Global; Montserrat Grau, degana del Col·legi de Publicitaris i RRPP de Catalunya i Miguel Ángel Violan, conferenciant i formador de
comunicadors i autor del llibre ‘El Mètode Guardiola’.

S’ha previst una conferència inaugural sota el títol: “Nous canals de comunicació”; i les taules rodones “Publicity” i “Noves accions de promoció i RRPP”. El tancament de la jornada anirà a càrrec de Violan amb la conferència “Costos baixos, ocupacions altes: les noves estratègies de comunicació low-cost”.

Donat l’èxit de participació dels Premis Publicity 2009, l'organització aposta per l’aproximació als estudiants i ofereix, un cop més el concurs creatiu en el que els participants hauran de demostrar els seus coneixements en Promoció Turística, i amb el que poden guanyar dues acreditacions al Festival El Sol de San Sebastián.

La jornada està adreçada a tots els professionals i estudiants del sector del Turisme i la Comunicació i té un preu d’inscripció de 40 € (professionals) i 20€ (estudiants). Formulari d'inscripció.

Aquest certamen vol contribuir al posicionament de Cambrils com a referent en l’àmbit del turisme professional, i compta amb la col·laboració del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci.