Les 10 destinacions més innovadores en la seva promoció

Noruega, Espanya, Finlàndia, Perú, Eslovènia, Àustria, Colòmbia, Alemanya i Grècia són les 10 destinacions més innovadores en la seva promoció, segons l'estudi 'Promoció innovadora de destinacions turístiques: El turista 2.0 i més' presentat per M2M i en el que han participat IE Business School, Seggitur, Andalucia Labs i diverses oficines de turisme.

El document analitza l'ús per part de destinacions de tot el món de les xarxes socials, elements i participació multimèdia, geolocalització, contextualització, reserves, mobilitat i publishing. I en les seves conclusions indica que hi ha destinacions d'Amèrica del Sud -Perú, Colòmbia i Brasil- i d'Escandinàvia -Noruega, Finlàndia i Suècia- que ho estan fent molt bé, encara que algunes de les considerades 'top de destinacions' també apareixen entre els deu primers com Espanya, Alemanya i Àustria, seguits per França i el Regne Unit.

La publicació especialitzada Hosteltur, que s'ha fet ressò d'aquesta informació, permet la descàrrega de l'informe 'Promoció innovadora de destinacions turístiques: El turista 2.0 i més'.