Professionals del sector turístic participen al Taller de Turisme de reposicionament estratègic de marca a Costa Daurada i Terres de l'Ebre

27 10 2017

Una trentena de professionals d’empreses i destinacions turístiques de Costa Daurada i Terres de l’Ebre han participat aquest dijous al Taller de Turisme ‘Reposicionament estratègic per aconseguir una marca rellevant’ impartit per Pedro Torrabadella, expert en branding, màrqueting i comunicació i CEO de CREABARCELONA Marketing & Comunication Agency.

/Organitzada pel Laboratori d'Innovació i Intel·ligència Turística del Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya i el Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, aquesta acció formativa s’ha celebrat en dues sessions a Costa Daurada a la Facultat de Turisme i Geografia, i a Terres de l’Ebre al Campus Terres de l'Ebre de la URV, que han estat inaugurades per Marta Farrero, directora tècnica del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, i Albert Folch, adjunt a la direcció per les Terres de l’Ebre del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, respectivament.

/Durant el taller els participants han treballat de forma pràctica la part analítica de redifinició de la missió, visió i valors; l’anàlisi del mercat i l’establiment de la diferenciació de la marca; així com la part de construcció de discurs amb la definició d’atributs, creences, la visió de marca i la seva idea creativa.

El taller ha aprofundit en la gestió del reposicionament estratègic de marques turístiques després de la formació celebrada el passat mes de juny.
 

PCT - Parc Científic i Tecnològic Turisme i Oci

PCT - Parc Científic i Tecnològic de Turisme i Oci de Catalunya
C/ Joanot Martorell, 15; 43480 Vila-seca (Tarragona)
T +34 977 394 871
F +34 977 395 502
info@pct-turisme.cat

Unió Europea - Fons Europeu de Desenvolupament Regional